Facebook-annoncering

Facebook-annoncering

I takt med digitaliseringen stiger mulighederne for online markedsføring. Derfor er der hård konkurrence mellem virksomheder, når det gælder om at lave annoncer og skaffe kunder.

Virksomheder reklamerer for eksempel på Facebook, som er et socialt medie, som mange personer bruger dagligt. Facebook er et godt medie at reklamere på, da det fører til målbare resultater. Man har nemlig muligheden for at skrue på forskellige parametre som alder, interesser og geografisk placering. Dermed kan man få sin annonce ud til lige netop de personer, man anser som potentielle kunder.

Ønsker man at reklamere på sociale medier som Facebook, skal man være opmærksom på, at man hurtigt mister interessen på internettet. Det vil sige, at man hurtigt skal komme til sagen i sine annoncer. De skal være korte og konkrete – og med fordel med inddragelse af billede, da mange reagerer positivt på visuelle elementer.
Se mere til, hvordan du laver annoncer på Facebook i videoen herunder.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *